ЗОРИЛГО, ЗОРИЛТ

БИДНИЙ ЭРХЭМ ЗОРИЛГО

Нисэхийн аюулгүй ажиллагаа, тогтмолжилт, үр ашигт шаардлагатай мэдээлэл/өгөгдлийн урсгалаар хэрэглэгчийг ханган ажиллаж, нисэхийн мэдээллийн үйлчилгээгээр Ази номхон далайн бүсийн ижил төстэй байгууллагын хэмжээнд тэргүүлэгч байна.




АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ, ЧАНАРЫН БОДЛОГО

Нисэхийн мэдээллийн үйлчилгээний алба нь Ази-Номхон далайн бүсийн ижил төстэй байгууллагуудын хэмжээнд тэргүүлэгч байж, хэрэглэгчийн шаардлагад нийцсэн, тэдгээрийн эрэлт хэрэгцээг мэдэрсэн, чанартай нисэхийн мэдээллийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээр хангахын төлөө:

ICAO-ын стандарт, зөвлөмж болон үндэсний эрх зүйн баримт бичгүүдийг мөрдөнө

Аюулгүй байдлын удирдагын тогтолцоо болон Чанарын менежментийн тогтолцоог үр нөлөөтэй хэрэгжүүлж, хадгалж, сайжруулна

Ажилтнуудын мэдлэг, ур чадварыг байнга дээшлүүлнэ; Аюулгүй байдлын соёлыг бий болгож дэмжиж ажиллана

Шийтгэлгүй мэдээллийн систем (Just Culture)-ийг үр нөлөөтэй хэрэгжүүлнэ

Нисэхийн мэдээллийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнд тохирох нөөцөөр хангана

Дэвшилтэт техник, технологи ашиглан нисэхийн мэдээллийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сайжруулна



2025 ОНЫ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ, ЧАНАРЫН ЗОРИЛТУУД

Нислэгийн төлөвлөгөө (FPL)-ний тохирлын хэмжээг 98.0% байлгах

NOTAM-ын тохирлын хэмжээг 96.5% байлгах

AIRAC тогтолцоогоор түгээгдэх бүтээгдэхүүний 95%-ыг цаг хугацааны хоцрогдолгүй гаргах

Түгээгдсэн мэдээллийн зөрчлийн хэмжээг 99.5% байлгах

Цахим хуудасны бэлэн байдлыг 98.5% байлгах

Зөвшөөрөл олгогдсон түүхий өгөгдлийн тохирлын хэмжээг 5% бууруулах

НМҮ-ний ажилтнуудын мэргэшүүлэх сургалтын чанарыг 98.5% байлгах

Хяналтын байгууллагын аудитаар илэрсэн үл тохирлыг залруулсан байдлыг 97% байлгах

НМҮ-нд ашиглагдах программ хангамжийн бэлэн байдлыг 97% байлгах